1 ledig vuggestueplads i børnehuset pr. 1. juli 2024

​Fra d. 1. juli 2024 åbner en plads op i Egense Vuggestue, som er en del af Egense Naturbørnehus. Børnehuset rummer også Egense børnehave, der har plads til 20 børn.

Egense Vuggestue har fokus på kompetent pasning af dit barn

Egense Vuggestue har høj normering. Den er godkendt af Aalborg Kommune til at fysisk at rumme 10 børn, men optager kun 5 børn. Egense Naturbørnehus er nemlig en privat pasningsordning og kan derfor sætte sine egne ønsker for, hvor høj en normering vuggestuen skal have - altså hvor mange børn, vores pædagogiske personale skal passe på ad gangen. I Egense Vuggestue ønsker vi, at vores mindste beboere skal passes efter alle kunstens regler -og vi prioriterer derfor, at uddannet og kompetent personale står for opgaven og at det faglige personale kan bruge deres evner fuldt ud til gavn for både børn og ansatte.

dit barn får en tryg og stimulerende hverdag i egense

I Egense Vuggestue er vores personale alle kompetente og velkendte. Vi har ikke stor udskiftning blandt vores personale og dit barn vil derfor blive mødt af de samme personer stort set hver dag. Vi har stort fokus på at tage rigtig godt i mod alle vores børn og sørge for at de er trygge, og at de ved, hvad de skal hver dag. Forudsigelighed, ro og rummelighed er kerneværdier for Egense Vuggestue.

Børnehuset anvender piktogrammer for at gøre hverdagen genkendelig

Når man er et lille menneske og skal passes udenfor hjemmets fire vægge, er det vigtigt at du ved, hvad er skal ske også selvom sproget ikke er fuldt ud udviklet endnu. Et af de pædagogiske redskaber, vi bruger i børnehuset, er derfor piktogrammer, der gør overgangen fra den ene aktivitet til den anden lettere for barnet.

Børnehusets priser og åbningstider

Vil du høre mere om vuggestuen?

Kontakt børnehusets pædagogiske leder Sara Vinther-Jensen på tlf. 20 99 46 47 eller via svj@egefrisk.dk

Sidste skoledag fejres d. 27. juni. kl. 16:30
24-06-2024
Vi afslutter skoleåret med maner med et arrangement på sportspladsen d. 27. juni 2024 kl. 16:30