bus

Egense Friskole har en bus, der kører til og fra skole morgen og eftermiddage på alle hverdage​

​transport til egense friskole

​Egense Friskole ligger midt i Egense landsby. Vi har en en mini-bus, der kører en rute med fire opsamlingssteder:

• Aalborg Øst (Tornhøjcentret)
  • Klarup (FDF klarup)
  • Storvorde (Storvorde Bageri)
  • Mou (Mou Hotel)

Du kan læse mere om ruten her.

Morgen og eftermiddags-DUS i Klarup

​Egense Friskole har etableret et samarbejde med FDF Romdrup Klarup på Romdrupvej i Klarup. Her holder minibussen en længere pause på sin morgen-tur, hvor elever kan møde ind fra kl. 7:00-7:30. Det giver forældre i området en mulighed for at tilpasse egen transporttid med barnets.

Når skoledagen slutter i Egense, kører bussen med skolelever retur ad samme rute. I Klarup venter dog en eftermiddag med DUS-ordning i FDF Romdrup-Klarup, hvor der vil være forskellige aktiviteter med Artur. Her kan børnene hentes, når det passer med forældrenes arbejdstider - elever fra Aalborg Øst køres retur, når DUS-ordningen lukker kl. 16:00.

Kører bussen ikke forbi din bopæl?

Fortvivl ikke - vi er meget fleksible og vil forsøge at finde en løsning, hvis dit barn har udfordringer med transporten til skole. Det gælder også hvis logistikken med tidspunkterne på vores bus-rute ikke helt passer med jeres behov.

Kontakt skoleleder Artur Stryjak på tlf. 26 82 95 74, så tager vi en snak om det.

Sidste skoledag fejres d. 27. juni. kl. 16:30
24-06-2024
Vi afslutter skoleåret med maner med et arrangement på sportspladsen d. 27. juni 2024 kl. 16:30